Спорттық мамандықтардың білім алушыларының білім беру үдерісінде медиа контентті пайдаланудың тиімділігін бағалау

Авторлар

  • Айнұр Асхатқызы Абильтаева Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы
  • Богдан Сергеевич Петров Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.62931/2959-6335_2024_1_7

Ключевые слова:

медиа контент, спорттық мамандықтар, медициналық-биологиялық бейіндегі пәндер

Аннотация

Бұл жұмыста спорттық мамандықтардың студенттерін оқыту құралы ретінде медициналық-биологиялық тақырыптағы әлеуметтік желілер мен цифрлық платформалардың медиа контентін пайдаланудың тиімділігі қарастырылады. Жаңа цифрлық шындық жағдайында, оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында оқыту әдістері мен құралдарының трансформациясы жеке зерттелді. Автор медиа контенттің әртүрлі түрлерін қолдануға салыстырмалы талдау жасайды: әлеуметтік желілердегі бейнелер, комикстер, инфографика, онлайн зертханалар, 3D визуализаторлар. Зерттеу жоғары оқу орнының спорт мамандықтарының білім алушылары қатысқан сауалнама әдісін қолдана отырып жүргізілді. Нәтижелерді талдау барысында дәстүрлі оқытуда онлайн-құралдарды кеңінен қолдануға байланысты студенттердің ақпаратын қабылдаудың өзгеру заңдылығы ғана емес, сонымен қатар оқытушының негізгі ақпарат көзінен білім алушының білім беру процесін сүйемелдейтін тәлімгерге дейінгі рөлінің өзгеруі анықталды.

 

Дене шынықтыру және спорт саласындағы зерттеулер

Загрузки

Опубликован

2024-03-29

Выпуск

Бөлім

Подготовка специалистов в области физической культуры и спорта