ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУЫН БАҒАЛАУДА CHATGPT ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТІН ҚОЛДАНУ: МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН БОЛАШАҒЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.62931/2959-6335_2025_1_20Ключевые слова:
искусственный интеллект, студенты с нарушениями слуха, физическая подготовка, инклюзивное образование, спортивные технологии, анализ функциональной компетентности, адаптивные программы.Аннотация
Мақалада есту қабілеті бұзылған студенттердің физикалық дайындығын бағалау үшін ChatGPT жасанды интеллект
(ЖИ) қолдану мүмкіндіктері зерттелген. Студенттердің осы санатының ерекшеліктерін ескере алатын, олардың физикалық
мүмкіндіктерін диагностикалаудың дәлдігін арттыру үшін ЖИ алгоритмдерін әзірлеуге және тексеруге назар аударылады.
6В01401 «дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша 1-3 курс студенттері арасында ЖИ дәстүрлі әдістері мен
технологияларының тиімділігін салыстырмалы талдау - «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КЕАҚ. 6B01401
«Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КЕАҚ «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша 1-3 курс
студенттері арасындағы зерттеу нәтижелері есту қабілеті бұзылған студенттердің ерекше қажеттіліктеріне бейімделген жеке
дене белсенділігі бағдарламаларын әзірлеу үшін ЖИ пайдалану перспективаларын көрсетеді, бұл инклюзивті білім беру және
спорт саласында жаңа мүмкіндіктер ашады, сондай-ақ мамандарды даярлауға көмектеседі. және бейімделетін физикалық
белсенділік бағдарламаларын әзірлеу. Жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін жүйелі дене жаттығуларын, сенсорлық дағдыларды
дамытуға бағытталған педагогтармен және психологтармен жұмысты қамтитын кешенді тәсілді қолдану қажет. Диагностика
үшін есту қабілеті бұзылған «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КЕАҚ 6B01401 «Дене шынықтыру және
спорт» мамандығы бойынша 1-3 курс студенттері арасында ЖИ енгізілгенге дейін және енгізілгеннен кейін студенттердің дене
дайындығының көрсеткіші пайдаланылды.
