ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУЫН БАҒАЛАУДА CHATGPT ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТІН ҚОЛДАНУ: МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН БОЛАШАҒЫ

Авторлар

  • Зикенов Алишер Маратович Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті, Семей қ., Қазақстан Республикасы https://orcid.org/0009-0001-5559-709X
  • Сахаев Бақытжан Төлеуұлы Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті, Семей қ., Қазақстан Республикасы https://orcid.org/0009-0008-5551-0418
  • Асқаров Руслан Аскарулы Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті, Семей қ., Қазақстан Республикасы https://orcid.org/0009-0004-1316-8790

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.62931/2959-6335_2025_1_20

Ключевые слова:

искусственный интеллект, студенты с нарушениями слуха, физическая подготовка, инклюзивное образование, спортивные технологии, анализ функциональной компетентности, адаптивные программы.

Аннотация

Мақалада есту қабілеті бұзылған студенттердің физикалық дайындығын бағалау үшін ChatGPT жасанды интеллект
(ЖИ) қолдану мүмкіндіктері зерттелген. Студенттердің осы санатының ерекшеліктерін ескере алатын, олардың физикалық
мүмкіндіктерін диагностикалаудың дәлдігін арттыру үшін ЖИ алгоритмдерін әзірлеуге және тексеруге назар аударылады.
6В01401 «дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша 1-3 курс студенттері арасында ЖИ дәстүрлі әдістері мен
технологияларының тиімділігін салыстырмалы талдау - «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КЕАҚ. 6B01401
«Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КЕАҚ «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша 1-3 курс
студенттері арасындағы зерттеу нәтижелері есту қабілеті бұзылған студенттердің ерекше қажеттіліктеріне бейімделген жеке
дене белсенділігі бағдарламаларын әзірлеу үшін ЖИ пайдалану перспективаларын көрсетеді, бұл инклюзивті білім беру және
спорт саласында жаңа мүмкіндіктер ашады, сондай-ақ мамандарды даярлауға көмектеседі. және бейімделетін физикалық
белсенділік бағдарламаларын әзірлеу. Жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін жүйелі дене жаттығуларын, сенсорлық дағдыларды
дамытуға бағытталған педагогтармен және психологтармен жұмысты қамтитын кешенді тәсілді қолдану қажет. Диагностика
үшін есту қабілеті бұзылған «Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті» КЕАҚ 6B01401 «Дене шынықтыру және
спорт» мамандығы бойынша 1-3 курс студенттері арасында ЖИ енгізілгенге дейін және енгізілгеннен кейін студенттердің дене
дайындығының көрсеткіші пайдаланылды.

Биографии авторов

Зикенов Алишер Маратович, Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті, Семей қ., Қазақстан Республикасы

педагогика ғылымдарының магистрі, дене шынықтыру және спорт кафедрасының оқытушысы

Сахаев Бақытжан Төлеуұлы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті, Семей қ., Қазақстан Республикасы

педагогика ғылымдарының кандидаты, дене шынықтыру және спорт кафедрасының қауымдастырылған профессоры

Асқаров Руслан Аскарулы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті, Семей қ., Қазақстан Республикасы

педагогика ғылымдарының магистрі, дене шынықтыру және спорт кафедрасының оқытушысы

Research in Physical Education and Sports

Загрузки

Опубликован

2025-05-02

Как цитировать

Алишер Маратович, З., Бақытжан Төлеуұлы, С., & Руслан Аскарулы, А. (2025). ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУЫН БАҒАЛАУДА CHATGPT ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТІН ҚОЛДАНУ: МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН БОЛАШАҒЫ. Research in Physical Education and Sports, 2(1), 20–25. https://doi.org/10.62931/2959-6335_2025_1_20

Выпуск

Бөлім

Бейімдік дене шынықтыру және спорт